Finančně podpořené granty
DIGITALIZUJEME ŠKOLU
REALIZACE INVESTICE NÁRODNÍHO PLÁNU OBNOVY - KOMPONENTA 3.1
V rámci Investice č. 2: Vybaveni škol digitálnimi technologiemi z komponenty 3. 1 Inovace ve vzdělávání v kontextu digitalizace z Národního plánu obnovy vynaložila škola finanční prostředky:
- k dosaženi cíle č. 173 zakoupením IT zařizení do školního fondu mobilních digitálních zařízeni pro znevýhodněné žáky (prevence digitálni propasti).
JAK - ŠABLONY I PRO ZŠ VELTRUSY 2023 - 2024
Projekt je spolufinancován Evropskou unií.Cílem je zajištění rovného přístupu ke kvalitnímu vzdělávání pro děti a žáky prostřednictvím podpůrných personálních pozic, vzdělávání pracovníků škol, vzájemné spolupráce a podpory zavádění inovativních metod výuky.
Reg. č. projektu: CZ.02.02.XX/00/22_002/0004302
Projekt Šablony III.
Šablony III pro ZŠ Veltrusy 2021-2023 CZ.02.3.X/0.0/0.0/20_080/0019160
Od 1. ledna 2021 do 31. prosince 2022 probíhá na naší škole realizace třetí etapy tzv. „šablon“, tj. projektu nazvaného ...
Více informací
Projekt Šablony II.
Od ledna 2019 do prosince 2020 čerpá naše škola evropské dotace v rámci výzvy CZ.02.3.X/0.0/0.0/18_063/0011781 Šablony II pro ZŠ Veltrusy.
V rámci tohoto projektu jsme si pro podporu vybrali ...
Více informací
Projekt „Podpora pro ZŠ Veltrusy“
Od ledna 2017 čerpá naše škola evropské dotace v rámci výzvy č. 02_16_022 a 02_16_023 Šablony pro MŠ a ZŠ I v projektu Podpora pro ZŠ Veltrusy.V rámci tohoto projektu jsme si pro podporu vybrali dvě ...Více informací
Výzva 56 – Jazykově-poznávací zájezd
ZŠ Veltrusy navštívila Anglii ve dnech, které učinily z Alžběty II. nejdéle vládnoucí britskou panovnici.Šestidenní jazykově-poznávací zájezd do Anglie uskutečnila naše škola v datu 6. 9. – 11. 9. ...Více informací
Projekt „CHCI BÝT JAKO VY“
Registrační číslo GP: CZ.1.07/1.2.33/02.0056trvání: duben 2013 – prosinec 2014výše podpory: 2 151 145,30 ...Více informací
Chci být jako Vy Jarní setkání_29_4_2014
Metodika dílny Míčové hry a vybíjená
Metodika dílny Výroba žonglovacích míčků a žonglování
Metodika dílny Malování na kamínky
Metodika dílny Zvířátka z papírových talířků
Metodika dílny Hedvábné kouzlení
Metodika dílny Malování na sklo
Chci být jako Vy Stmelovací pobyt 16-18.10.2014
Škola v přírodě Nové Hutě II. – bude realizována na jaře 2014 4. A, 4. B
Druhý turnus školy v přírodě se konal 6. – 16. 4. 2014Kroužky Animační a filmová laboratoř
Animační a filmová laboratoř AL_34-38
Chci být jako Vy Táhneme za jeden provaz 10-11.10.2013
Pletení košíků_19_11_2013
Chci být jako Vy Jarní setkání_2_5_2013
Metodika dílny KUBB Tradiční švédská hra
Metodika dílny Sportujeme společně
Metodika dílny Šperky z organzy
Metodika dílny Školička yoyování
Metodika dílny Zbraně a zbroj. Heraldika
Chci být jako Vy Podzimní setkání_3_10_2013
Podzimní setkání Výroba rytmického nástroje
Podzimní setkání Tvoření do bytu
Podzimní setkání Brože z filcu
Podzimní setkání Vyšívání znamení
Podzimní setkání Jóga a relaxace
Projekt „KDEPAK TY PTÁČKU HNÍZDO MÁŠ“
V červnu 2012 jsme podali u Státního fondu životního prostředí žádost o grant s názvem Kdepak ty ptáčku hnízdo máš? Tento grant je zaměřený na podporu výjezdů dětí z prvního stupně do oblastí ...Více informací
Škola v přírodě Nové Hutě 2013 5. A, 5. B
ZŠ Veltrusy – Realizace projektu a hodnocení školy v přírodě 5.ročníkyCíl:Seznámit žáky pomocí ptáků (i dalších zvířat) se třemi živly: voda, země a vzduch. Čím jsou tyto živly nejen ptákům, ale i ...Více informací
Škola v přírodě Nové Hutě 2013 2. A + 2. B
„Kdepak ty ptáčku hnízdo máš“ – 2. A + 2. B, Švp Nové Hutě 2013Program:Etapa projektu – v ZŠ Veltrusy:Na podzim výsadba stromů v blízkém okolí školy, jako budoucích domečků pro ptáky. Následuje ...Více informací
Škola v přírodě Nové Hutě II. – bude realizována na jaře 2014 2. A, 2. B
6. – 16. 4. 2014AKTUÁLNĚ |
---|
Exkurze 7. tříd |
V předvánočním čase navštívili sedmáci společně Prahu. Prvn&ia... |
Maraton bruslení v Kralupech pokračuje |
I o adventu pokračuje návštěv... |
NÁSTĚNKA |
---|
Classroom |
Bakaláři |
Jídelní lístek |
Měřící stanice |
Měřící stanice prachových částic – informace o aktuálním stavu |