Informace pro strávníky
1. Škola poskytuje prostřednictvím své školní jídelny
1.1 školní stravování žákům ZŠ Veltrusy;
1.2 závodní stravování vlastním zaměstnancům organizace;
1.3 školní stravování žákům MŠ Veltrusy a MŠ Všestudy.
1.4 závodní stravování zaměstnancům MŠ Veltrusy a MŠ Všestudy.
1.5 stravování cizím strávníkům.
(Školní stravování pro žáky MŠ a závodní stravování pro zaměstnance MŠ Veltrusy a MŠ Všestudy je poskytováno formou převozu do výdejny při MŠ Veltrusy a MŠ Všestudy. Specifikace jsou řešeny v provozním řádu školní jídelny.)
2. Provozní doba ve školní jídelně
2.1 Provozní doba ve školní jídelně je stanovena na pondělí až pátek od 6:00 do 14:30.
2.2 Provoz školní jídelny bude uzavřen v období státních svátků, ve dnech pracovního klidu a během školních prázdnin. Mimořádně lze uzavřít provoz ve dnech mimořádného volna pro žáky. Ve výše uvedených případech bude provoz otevřen jen pro zajištění stravování MŠ na základě uzavřené dohody.
2.3 Výdej stravy je stanoven ve dnech stravování
Od 11:00 pedagogičtí a nepedagogičtí pracovníci školy.
Od 11:30 do 14:10 žáci s pedagogickým dozorem a zaměstnanci organizace.
Od 11:00 do 11:30 výdej pro cizí strávníky.
Od 7:30 až 8:00 výdej přesnídávek MŠ.
Od 10:40 do 11:00 výdej obědů + svačin MŠ.
3. Způsob přihlašování a odhlašování obědů
3.1 Strava se odhlašuje a přihlašuje nejpozději jeden pracovní den předem, a to ideálně během pracovního dne od 06:00 do 14:30. Pro přihlašování/odhlašování obědů využívají strávníci aplikaci Strava. Odhlášení oběda na daný den je možné nejpozději do 8.00 hodin v den plánovaného odběru stravy.
V případě nemoci, pokud oběd nebyl předcházející den odhlášen, může toto NOVĚ strávník provést i ve stravovací den, a to až do 08:00 hod, nebo první den nemoci vyzvednout ve školní jídelně.
Vzhledem k potřebě dodržovat hygienická opatření je výdej obědů pro cizí strávníky realizován pouze do jednorázových nádob. Cena jednorázových obalů ve výši 10,- Kč je přičtena k ceně oběda.
3.2 Neodhlášená a nevyzvednutá strava propadá, strávník nemá nárok na náhradu neodebrané stravy.
4. Úhrada stravného
4.1 Možnosti placení stravného:
a) převodem z účtu /lze zadat i trvalý příkaz k úhradě, každý strávník má své konto, na němž se nedoplatky a přeplatky evidují/. Prosíme o dodržení přidělených variabilních symbolů;
b) složenkou;
c) fakturací /MŠ/ na základě skutečně odebrané stravy.
4.2 Splatnost stravného:
a) převod z účtu/složenka − zálohově do posledního dne předešlého měsíce;
b) faktura − na základě splatnosti;
4.3 Pokud nebude stravné uhrazeno v termínu, nebude strávník přijat ke stravování.
5. Úplata za stravování
5.1 Viz aktuální příloha o ceně obědů
5.2 Sazby stravného mohou být v průběhu roku změněny v důsledku úpravy dodavatelských cen.
6. Identifikace strávníků
6.1 Strávníci se identifikují čipem.
6.2 Čip je nepřenosný.
6.3 Bez stravovacího čipu se žák hlásí vedoucí školní jídelny. Při ztrátě čipu je nutné si koupit čip nový – řeší se s vedoucí školní jídelny. Cena nového čipu je 31, - Kč.
7. Pokyny pro strávníky
7.1 Vstup do jídelny mají povolen pouze strávníci, kteří se v jídelně stravují a pedagogický dozor. V jídelně se nesmí zdržovat osoby, které se zde nestravují. PŘED VSTUPEM DO JÍDELNY SI VŠICHNI STRÁVNÍCI ŘÁDNĚ UMYJÍ /případně vydezinfikují/ RUCE!
7.2 Dohled nad nezletilými žáky zajišťuje pedagogický dozor.
7.3 Strávníci dbají na kulturu stolování, dodržují provozní řád školní jídelny a řídí se pokyny pedagogického dozoru, vedoucí školní jídelny, popřípadě vedoucí kuchařky či kuchařky.
7.4 Strávníci k odběru obědů používají podnosy a použité nádobí odkládají u okénka pro vracení nádobí.
7.5 Je zakázáno vynášet inventář školní jídelny (talíře, příbory, skleničky atd.).
7.6 Při neúmyslném rozbití nádobí či vylití jídla nahlásí tuto skutečnost strávník příslušné uklízečce, která se postará o úklid.
7.7 Za škodu ve školní jídelně, kterou způsobí strávník úmyslně, bude vyžadována náhrada.
7.8 Jídelní lístek je k dispozici na nástěnce ve vestibulu školní jídelny a na stránkách ZŠ Veltrusy. Změna jídelníčku je vyhrazena, vedoucí školní jídelny může změnit menu v závislosti na dodávce potravin, havarijní situaci apod.
7.9 Veškeré připomínky týkající se kvality stravy, technických a hygienických závad provozu školní jídelny řeší vedoucí školní jídelny. Připomínky je možné podat osobně, e-mailem, poštou či telefonicky.
7.10 S provozním řádem školní jídelny jsou strávníci a zákonní zástupci seznámeni vyvěšením provozního řádu ve vestibulu školní jídelny a vyvěšením na externích výdejnách (MŠ).
Veltrusy 16. 9. 2024
Pavla Khorel Margholdová, vedoucí ŠJ
Mgr. Světlana Racková, ředitelka školy
AKTUÁLNĚ |
---|
Podzimní setkání v druhých třídách |
PRVNÍ SBĚR PAPÍRU A VÍČEK – 18. 10. 2024 |
Děkujeme všem, kteří se zúčastnili sběru. |
NÁSTĚNKA |
---|
Classroom |
Bakaláři |
Jídelní lístek |
Měřící stanice |
Měřící stanice prachových částic – informace o aktuálním stavu |